Destinul lucrează prin amănunte.


„Destinul lucrează prin amănunte” zicea candva Octavian Paler. E greu de descris cată admiratie am pentru omul asta. Si va spune asta un om care nu a citit decat „Viata pe un peron” (carte primita la implinirea varstei de 18 ani de la o prietena deosebita).

Imi place simplitatea vorbei. Destinul lucreaza prin amanunte…da. Chestia partial amuzanta e ca amanuntele nu sunt interceptate de radarul nostru si deseori vedem doar „the big picture”. Nu ne dam seama ca o iluzie facuta tandari, e doar un pas in fata. Nu vedem ca sub orice dezamagire, sta maturizare si sub orice realizare,cat de minora, sta un zambet.

Cateodata amanuntele sunt importante. Cateodata,amanuntele ne definesc intr-o masura atat de mare incat formeaza,ceea ce noi numim „first impresion”. Amanuntele sunt letale si formeaza acel big picture. Dar deja devin prea generalist. Deja bat campii. Campii verzi si uimitori ai primaverii.

Astazi o buburuza a aterizat pe mana mea. Astazi am oferit un zambet unei straine si am primit altul inapoi. Destinul lucreaza prin amanunte …

Lasă un răspuns

