Begin Again


Am trecut si prin Martisoare.Mi se pare o ocazie si un blestem.Ocazie pentru ca ai ocazia sa daruiesti un martisor si sa arunci si un flirt in calea fetei.Blestem pentru ca economia romana nu merge bine si exista riscul ca fata sa nici nu observe flirtul.

Martisoare.Un gest dragut,facut din traditie si parca obligatie,care aduce zambetul pe buze fetelor.Imi place ziua Martisoarelor pentru ca parca anunta venirea primaverii.Dar vremea de afara mi-a cam transmis alte mesaje.

Am fost pe val saptamanile trecute cu blogul si ideile expuse aici.Acum,vorbind strict din perspectiva  inspiratiei,sunt undeva pe mal si urmaresc valurile.Imi doresc sa fiu pe ele,dar alte lucruri ma leaga de mal.

Cu speranta ca inspiratie & other drugs vor reveni in curand,va las cu  frumoasa Colbie Caillat si al ei  „Dreams Collide”.

