On a scary ride


Mi-am adus astazi aminte, nu mai stiu cu ce ocazie,  de elementul principal din „Mr.Nobody”. Pentru cei care n-au vazut filmul, vedeti filmul ! E foarte interesant… si ce e mai important…te face sa gandesti.

Mi-am adus aminte de faptul ca aproape totul e posibil. Ca orice scenariu se poate sa fi fost, cel putin teoretic, posibil.  Orice decizie a ta, a mea, a oricui, ar fi putut schimba totul. Viata noastra ar putea fi alta, daca am fi ales altceva. Daca am fi ales cealalta optiune.

Defapt cred ca m-a pus ganduri ideea dificultatii mele de a lua o decizie. Daca zic nu…lucrurile vor sta intr-un fel. Daca zic da…lucrurile vor sta intr-un mod total diferit. Si asta ma inebuneste. Ideea ca nu stim cum vor fi lucrurile mai departe.

Dupa o analiza mai deep am realizat ca subiectul asta e unul din subiectele alea practic infinite. Decizile noastre influenteaza viitorul si  intr-un  sfarsit…viitorul e ,din natura, necunoscut. E ca pe un trenulet al groazei. Nu stii ce urmeaza sa se intample. Si nu poti cobora din el sa te uiti ….you just have to enjoy the ride.

Lasă un răspuns

