Waves of rain and no inspiration


Ploaia e una din cele mai elementare fenomene naturale. Si astazi, avand parte de un pic de ploaie…am retrait sentimentul toamnei. E putin ironic, dat fiind ca suntem in Martie. Dar personal imi place ploaia, deci nu ma pot plange.

Astazi am una din zilele alea in care nu am cuvinte. Nu am. Nu-mi vin. Marea de informatie si idei e secata. Sa dau vina pe vreme de-afara, pe plictiseala ce ma sugruma sau pe ambiguitatea viitorului?

Nu cred ca pot da vina pe cineva. Eu sunt problema aici. Pentru postul de azi am intarziat si ideile , desi imi vin repede si pe moment, intarzie sa apara asa…deodata. Dar e ok. Mai am nevoie si de astfel de zile, nu? Pana maine va las cu Feel de Robbie Williams.

 

 

Lasă un răspuns

