Crossroads


Sunt momente in viata cand trebuie sa ne prefacem ca suntem mari si trebuie sa luam decizii.Trebuie sa fim responsabili,maturi  si sa cantarim situatia.Luam decizia sa mergem la scoala,sa slabim,sa fugim,sa visam.Deciziile sunt peste tot.Dar treaba cea mai ciudata cand vine vorba de decizii e urmatoarea : am luat decizia buna?

Cand te afli la un crossroads si nu stii ce sa faci cateodata cel mai bine e  sa incetezi cu intrebarile,compararile si sa mergi cu primul instinct.E un risc mare,dar intreaga noastra viata e un risc,nu?

Eu unul am probleme cand vine vorba de decizii. Nu imi pot da seama daca iau o decizie buna sau una gresita.Nu pot vedea cel mai bun din doua bune sau cel mai rau din doua rele.De cele mai multe ori am tendinta de a compara excesiv cele doua alegeri si apoi,cand ajung la un punct in care nu pot decide,ma blochez.Ma las prada primului instinct.Privind obiectiv suna imatur si gresit.Dar avem alta solutie?

La sfarsitul zilei,deciziile sunt niste lucruri enorm de dure.Le iei si nu le poti lua inapoi.Cand in sfarsit ai luat o decizie si te simti in siguranta din acest punct de vedere…ajungi sa te intrebi daca ai facut ce trebuie.Mergi cu primul instinct si traiesti cu decizia respectiva.Oricat de mult ai regreta…trebuie vazuta partea buna…si da,trebuie vazuti oamenii care,indiferent de decizie…vor fi acolo langa tine.Plain White T’s – Hey There Delilah