A glass of milk and a wierd day


Le am pe ambele in fata mea.Cana cu lapte sta la stanga jumate goala.Ciudatenia zilei de astazi sta la dreapta,undeva intre sticla cu apa si niste reviste.M-a urmarit toata ziua precum un catelus loial.A fost langa mine in masina,pe strada,in banca,la ore.La pregatirile de examen se amuza de cat de mult incerc sa-mi alung durerea de cap.La mate ma critica ca nu imi dau seama de unde a aparut acel X.Iar acum…acum ma aproba si-mi spune sa ma culc.

Nu exista un element strict ciudat.Nu s-a intamplat nimic care sa imi faca ziua  mai deosebita de altele.Dar ciudatenia m-a urmarit constant si m-a facut sa ma simt  mai ok si mai putin obosit.Cana cu lapte s-a mai golit un pic,iar ciudatenia va disparea si ea.Totul e trecator,pana si ciudatul din viata noastra.

In incercarea mea de a intelege ciudatul si de a savura laptele ,mi-am dat seama ca uneori trebuie sa te opresti si sa admiri ciudatenia si cana.Iar apoi sa le lasi deoparte si sa-ti continui drumul.Owl City – Fireflies